[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Prezentare...tarzie  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
GoldfishCalico
Junior member

Joined: 02/10/2007 15:42:53
Messages: 11
Location: Albstadt, Germania
IP:
Offline

Hello!
Cineva m-a tras de urechi ca sunt inscrisa pe forum de o luna de zile si ca inca nu m-am prezentat! Well...o fac acum!
Ma numesc Ioana-Lucia (29 ani) sunt inginer programator, mama si sotie.
Sunt "embrion" in acvaristica, desi zodia imi este Pesti.
Actualment detin doua acvarii, unul de 250l si unul de 80l. In cel de 250l tin 5 carasei cu un Anubias, cu 2 Hygrophila, 3 Echinodorus, 1 Alternanthera, 1 Ludwigia si 2 Micranthemum...care nu mai sunt!
Acvariul de 80l este momentan doar cu plante si 2 creveti Caridina japonica.

O mica galerie cu al meu acvariu:
[url]www.ioanalucia.de[url]

Cam...atat...
P.S.: Accept cu supunere si piosenie orice critica si promit ca nu ma voi razvrati in niciun fel![/url]

- Nihil sine Deo! -
[Yahoo!]
GoldfishCalico
Junior member

Joined: 02/10/2007 15:42:53
Messages: 11
Location: Albstadt, Germania
IP:
Offline

Uff!! O mica greseala...

Mini galeria mea foto:
www.ioanalucia.de

- Nihil sine Deo! -
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Bine ai venit!

Sfat - scoate "Grecia antica" si epava din acvariu, ca nu au ce cauta acolo. Elementele de decor trebuie sa fie cit mai naturale - mopani (buturugi), nuci de cocos, pietre. Fara scoici, ruine, bibelouri sau alte chestii d-astea.
GoldfishCalico
Junior member

Joined: 02/10/2007 15:42:53
Messages: 11
Location: Albstadt, Germania
IP:
Offline

Ok, merci de sfat, Dolly! Voi inlocui cele doua cu pietre si mopan!

- Nihil sine Deo! -
[Yahoo!]
maxu'
Member