[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
schumacher999
Junior member
[Avatar]

Joined: 26/02/2021 13:01:08
Messages: 55
Location: Co. Sligo IRE
IP:
Offline

Sunt Adrian si trebuie sa mentionez ca nu locuiesc in Romania.

Locuiesc in Irlanda. Ultima data cand am avut acvariu a fost acum 10 ani si cand eram mic am avut mereu acvarii. La un moment dat chiar multe.

Am reinceput cu un acvariu de 60 de litri acum cateva luni si planuiesc sa redescoper acvaristica.

Nu sunt chiar un incepator, dar nici nu pot spune ca stiu prea multe.
Cam asa arata acvariul momentan, stiu ca nu respecta toate gustruile insa arata bine.
Voi reveni cu intrebari specifice in alte sectiuni ale forumului.

[Thumb - IMG_20210226_111051_resized_20210226_111118374.jpg]

ionionut
Membru banat
[Avatar]

Joined: 08/02/2016 16:42:02
Messages: 196
Location: judetul iasului
IP:
Offline

Bun venit, Adrian Schumacher din irlanda !

(Acvariul poate intra oricând in Top Ten Acvarii Oribile de pe internet si nu numai).
ugarit5
Senior member
[Avatar]

Joined: 20/04/2020 17:30:39
Messages: 1189
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salut,intradevar mai sunt lucruri de imbunatatit la acvariul tau,incepand cu pietrisul rosu
Ar fi frumos sa dai niste detalii despre acvariu (volum,filtrare,fertilizare,plante,lumina,pesti etc.)
[WWW]
ocean
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 26/06/2014 14:12:14
Messages: 2852
Location: Targu Mures
IP:
Offline

"planuiesc sa redescoper acvaristica" Pai cam trebuie sa o iei de la 0, asta nu e acvaristica
[Email]
Samy
Senior member

Joined: 11/01/2021 10:06:40
Messages: 1444
Location: Austria
IP:
Offline

Ma regasesc aceleasi greseli le-am facut si eu acum 2 luni .