[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu 200L - Inceput de drum,Ciclare. Intrebari si nelamuriri, sfaturi.  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
daniel_85
Junior member

Joined: 29/04/2020 21:22:43
Messages: 9
Location: Cluj-Napoca
IP:
Offline

Buna seara,

Scriu pentru prima oara pe acest forum, sunt incepator si am nevoie de niste sfaturi/pareri din partea celor mai experimentati. Precizez ca am citit multe ore/ zile bune forumuri, posturi sau diferite materiale online.( Ro sau din strainatate). Astfel ca am un minim de habar, care desigur nu are cum sa suplineasca experienta si practica indelungata. De asemenea sunt la prima ciclare, si incep cu cateva lucruri referitoare la situatie (cumparate de mine din diferite parti, am vrut sa iau un acvariu-set dar pana la urma am cumparat eu individual componente si desigur, din aceasta cauza, nu are nici capac momentan):

- Acvariu 200L - cumparat online de la Hornbach 100x40x50 cm (160L volum real de apa fara substrat, pietre si lemn)
- Suport acvariu tot de acolo, asamblat de mine
- Pietris/nisip, cum o fi catalogat, granulatie 1-2mm aprox. 22-23kg
- Substrat nutritiv Dennerle Nutribasis 5L
- Lampa LED JBL 37W si 3800 lumeni
- Incalzitor EHEIM 125W
- Filtru intern EHEIM Biopower 240 (max. 750L/h - aici o sa revin)

Bun. Zic de la inceput ca sa fie clar, am inceput ciclare CU plante si pesti (fish-in cycle - stiu, majoritatea recomanda ciclare fara pesti dar am gasit si ddestule articole invers), pentru asta am in el 4 buc. Corydoras (introdusi dupa 3 zile de la inceput) si astia vor fi totul pana la sfarsitul ciclarii. In acest moment, acvariu e in ziua a 9-a (apa a fost declorinata 1-2 zile etc. am urmarit in mare sfaturile).