[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Plantele din acvariu  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Ovidiu Lupoi
Junior member

Joined: 01/04/2020 18:54:49
Messages: 23
IP:
Offline

Buna seara.
De ce pe plantele din acvariu se depune un fel de “perisori” negri?
Sunt mult prea incepator ca sa va dau prea multe detalii dar voi incerca. Nu stiu cum se numeste planta (am doar un singur fel) dar este o planta nu prea inalta cu frunze late. Plata pare sa se dezvolte bine are in permanenta noi lastari. Acvariul nu este vazut de lumina soarelui in nici un moment al zilei. Apa este in parametri si destul de limpede.
Am scos plantele si am incercat sa le curat frunza cu frunza sub un jet usor de apa dar fara rezultate notabile. Plantele sunt fixate pe radacini de Mangrove.
Multumesc de ajutor
Lemon
Senior member
[Avatar]

Joined: 03/03/2014 21:58:13
Messages: 1143
Location: Constanta
IP:
Offline

Din ce spui tu, ar fi vorba despre Anubias, una dintre varietati.
Este o planta cu cerinte mici de lumina, cu crestere lenta, ceea ce o face si predidispusa la alge.
Perisori negri suna a BBA, ceea ce inseamna curatenie insuficienta, de obicei.

Cryptic Cherries - West-Africa river
adrian09
Ultrahigh member
[Avatar]

Joined: 01/09/2016 16:23:02
Messages: 2348
Location: Paris
IP:
Offline

asa cum a spus colegul... poate fii BBA, mentenanta slaba,
ar fi mult mai de ajutor niste poze si niste informatii despre bazin.. cum ar fii filtrarea, ce vietuitoare ai in el si cate, ce lampâ folosesti si cat timpluminezi bazinul cu ea.. la cat timp faci schimburile partiale de apa si ce cantitate schimbi... daca utilizezi substante .. etc

Ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intimple
[Email]