[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Un nou inceput - Acvariu Low-Tech (metoda Walstad)  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
MariusTMC
Junior member

Joined: 22/03/2020 21:16:02
Messages: 8
IP:
Offline

Salutare acvaristi mari si mici, eu sunt Marius, sunt din Braila si am 28 de ani.

Sper sa aveti destula rabdare, pentru a citi istorioara mea si... ce sa zic, va multumesc anticipat pentru timpul, rabdarea si buna-vointa, acordate, acum, in secolul vitezei unde, multi dintre noi, nu mai avem timp pentru noi, dapai pentru altii.


Desi nu sunt chiar incepator in ale acvaristicii, ca multi altii am facut pauze (de ani) intre proiecte/setup-uri, am incercat lucruri noi, am invatat din greseli etc.

Probabil, ca multi altii (ma repet), din lipsa bugetului necesar pentru acest hobby, la momentul respectiv, nu am avut ocazia sa interactionez cu produse profesionale, dedicate acvaristicii, si m-am descurcat cum/cu ce am putut.

Ca sa nu mai lungesc vorba, ultimul setup pe care l-am avut, in urma cu trei ani, a fost format din: un acvariu de 96 L brut, cu un filtru extern JBL E902 (materiale filtrante standard), iluminare 2xT8 18W initial (dupa care am trecut la LED si odata cu acest lucru au venit si ceva probleme cu algele, dar nimic grav, cum am mai zis, am invatat din greseli, asta fiind alta poveste.. ), substrat inert de la Evidecor quartz negru 2-4mm.