[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare acvaristi si acvariste!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Adrian Padureanu
Junior member

Joined: 08/08/2019 15:31:53
Messages: 7
Location: Bucuresti - Berceni
IP:
Offline

Salut,

Ma numesc Adrian Padureanu, am 53 de ani, sunt din Bucuresti.
Sunt acvarist incepator, mi-am facut cadou un acvariu Diversa 60 cand am implinit 50 de ani, a stat pe sifonier pana anul acesta, cand i-am gasit loc si l-am dat jos.
Am citit despre ciclare and stuff, apoi la 1 mai 2019 am pus apa in el si am dat drumul la filtru.

Astazi, 9 august 2019, acvariul arata cam asa:

[Thumb - IMG_20190809_071910.jpg]

This message was edited 1 time. Last update was at 09/08/2019 07:53:05


Cu stima,

Adrian P.
Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]

Joined: 10/01/2017 16:02:12
Messages: 6464
Location: Barlad
IP:
Offline

Bine ai venit!
Bag sama, suntem de’un leat!
Pentru primul acvariu arata bine.

Daca as putea cumpara timp ... as fi cel mai sarac om de pe fata Pamintului!

O Gradina Nano - The Worship of the Stones - What Dreams May Come - Un nano ... Literati

In lucru : Wabi Kusa - Dutch Style by Rodo si Silviu
Si una off-forum : Viata grea, de acvarist familist
[Email]
narcis
Ultrahigh member
[Avatar]

Joined: 04/11/2011 22:32:48
Messages: 2471
Location: pitesti
IP:
Offline

Salut si bine ai venit. Un inceput bun, fara suprapopulare si multa verdeata. Spor in continuare.
[ICQ]
Adrian Padureanu
Junior member

Joined: 08/08/2019 15:31:53
Messages: 7
Location: Bucuresti - Berceni
IP:
Offline

Va multumesc!

Cateva date tehnice:
- acvariul (Diversa 60 - 60x30x30 cm) are 54 l brut, capacul are tubul fluorescent de 15 W original