[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Probleme cu algele  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Marius23
Unripe member

Joined: 30/09/2018 11:36:25
Messages: 2
IP:
Offline

Salutare ma numesc Marius si am 24 de ani . Detin un acvariu de 8 litri in care am un betta , de curand am bagat 2 sanitari micuti pe care ii hranesc cu Tetra Wafer Mix 2 bobite dimineata si doua seara , mentionez ca am plante artificiale.
De cand i-am bagat in acvariu am probleme cu algele si apa este cam murdara . Am schimbat toata apa si dupa 3 zile aceeasi problema. Sunt incepator si nustiu unde gresesc si ce este de facut. Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Cozmastie
Senior member
[Avatar]

Joined: 09/09/2017 20:04:36
Messages: 570
Location: Floresti Jud Cluj
IP:
Offline

Mareste acvariul,ia plante adevarate,NU SCHIMBA TOATA APA,CEL MULT 50%,ce filtrare ai?pt plante iti va trebui si lumina.Puna o poza


image
Marius23
Unripe member

Joined: 30/09/2018 11:36:25
Messages: 2
IP:
Offline

Nu am posibilitatea si nici spatiu de alt acvariu problemele au inceput de cand am bagat sanitarii si ma gandesc ca poate e din cauza mancarii lor ai poate le dau prea multa caut solutii fara sa schimb ceva nu am timp (plec din tara)
Pompa este Diversa claro 200 internal filter
Ac 220-240v 50hz 3w
Hmax 0.60M Qmax 200 l/h
Hermit
Membru de baza
[Avatar]

Joined: 20/02/2015 22:11:05
Messages: 301
Location: iasi
IP:
Offline

Nu stiu ce sanitari tii acolo (o poza ar fi utila) dar ii chinui in 8l...la tine ar merge niste creveti...altceva nu incape...doar daca vrei sa tii doar masculul betta si cam atat...sfatul meu e sa donezi sanitarii...si cand te intorci in tara...sa faci rost de niste creveti sau sa ramai doar cu betta...o sa fie mai bine...