[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Pesti canibali?  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
aweesomen1
Junior member

Joined: 14/07/2018 18:30:16
Messages: 16
IP:
Offline

Buna ziua, sunt incepator, sâmb?t? sear? am observat ca îmi lipseste un mascul de xifo (~5cm) ?i un guppy (~3cm), ma uit mai atent un acvariu ?i ii vad pe fundul acvariului mânca?i, mânca?i pana la os la propriu, doar ?ira spin?rii ?i capul f?r? carne a mai r?mas din ei, în acvariu am 3 xifo 2 molly 4 guppy 6 neon 2 ancistrus mici 2 cori 1 guarm mic ?i 4 zebre la un acvariu cu volum net de ~50L. Men?ionez ca le dau de mâncare de 2 ori pe zi diminea?a ?i seara, doar ca sâmb?ta diminea?a am plecat, ramananand responsabilitatea în grija fratelui care la rândul lui a uitat, cine este canibalul sau dc au recurs la asemenea "gest" de a se manca unii pe al?ii?
GreenLifeAquatics
Membru de baza
[Avatar]

Joined: 13/07/2016 23:53:35
Messages: 334
Location: Peris, Ilfov
IP:
Offline

E perfect normal cand moare un peste in bazin sa fie macat de ceilalti pesti si/sau melci, creveti.
Pesti mai mor asa din senin fara sa stii de ce, si sa stii cat pestele e viu la ce specii ai tu in acvariu, nu se ating de el decat cand moare.

Ape limpezi

My Intent is Unbending.
My Focus Unending.
Every piece is a part of the whole.
Every thought that I think...
Every movement I make...
Every action I take...
Brings me closer and closer to my goal.
- Darlo Okasi
aweesomen1
Junior member

Joined: 14/07/2018 18:30:16
Messages: 16
IP:
Offline

Chestia e ca vineri seara m-am jucat cu el ?i reac?iona perfect normal ?i mi-se prea prea wow sa moara 2 pe?ti în aceea?i perioada de aceea am întrebat, crezând ca am vreun "canibal" în acvariu