[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Apa fantana  XML
Forum Index » Apa
Author Message
Nollock
Junior member

Joined: 16/05/2018 10:05:53
Messages: 33
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salutare,

Intrucat sunt incepator, am nevoie de un raspuns la urmatoarea intrebare:

Pot folosi pentru acvariu apa din put forat la 50M (zona Ilfov)? Mentionez ca apa nu este filtrata in nici un fel iar ca si observatie, am constatat ca este foarte mult calcar in apa, depunandu-se pe toate suprafetele cu care ia contact.

Vreau sa stiu daca este daunator perstilor calcarul din apa si daca pot exista alte microorganisme (nefiind tratata cu clor) care sa faca rau acvariului

This message was edited 1 time. Last update was at 16/05/2018 16:14:14

Humbert
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 26/10/2008 15:59:25
Messages: 2614
Location: Bucuresti, P-ta 1 Mai
IP:
Offline

poti sa o folosesti doar daca ii faci o analiza si parametrii fizico chimici sunt pe placul pestilor pe care ii tii
de exemplu apa calcaroasa e buna eventual pt ciclide africane dar in rest nu e buna
si ai oricand si riscul sa ai in ea tot felul de microbi.

deci raspunsul ar fi nu, si in nici un caz fara o analiza prealabila.



Nollock
Junior member

Joined: 16/05/2018 10:05:53
Messages: 33
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Humbert wrote:poti sa o folosesti doar daca ii faci o analiza si parametrii fizico chimici sunt pe placul pestilor pe care ii tii
de exemplu apa calcaroasa e buna eventual pt ciclide africane dar in rest nu e buna
si ai oricand si riscul sa ai in ea tot felul de microbi.

deci raspunsul ar fi nu, si in nici un caz fara o analiza prealabila.