[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
George1902
Unripe member
[Avatar]

Joined: 24/04/2018 21:42:11
Messages: 4
Location: Brasov
IP:
Offline

Salut, ma numesc George, am 16 ani si sunt din orasul Brasov. Momentan sunt student in clasa a 9-a la un liceu tehnic din Brasov. Mi-am facut acest cont deoarece sunt nou in domeniul "acvaristica", si am auzit de acest site si am decis sa-mi fac un cont, cine stie, s-ar putea sa am nevoie de ajutorul dumneavoastra. Sper ca faptul ca sunt minor sa nu influenteze cumva activitatea mea pe acest forum.

-Primul meu peste l-am achizitionat acum cateva zile. Este un mascul Betta.
-El traieste intr-un bol de 2L si dupa parerea mea este foarte multumit.



Koh-i-Noor
Membru de baza
[Avatar]

Joined: 08/10/2012 17:51:31
Messages: 420
Location: Suceava
IP:
Offline

Bun venit George si felicitari in primul rand pentru felul corect in care scrii!

Uite cateva lucruri legate de pestisorul pe care ti l-ai ales, pentru cand ai putin timp:
http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/3143.page

Gand bun!

edit: http://www.acvariu.ro/forum/forums/show/0/5.page

This message was edited 1 time. Last update was at 24/04/2018 23:42:47

Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]

Joined: 10/01/2017 16:02:12
Messages: 6464
Location: Barlad
IP:
Offline

Salut George! Bine ai venit.
Virsta nu are importanta, acest hobby nu cunoaste barierele de virsta. Legat de pestisor, curind nu se va mai simti atit de bine. Ar fi bine, daca poti, sa ai in vedere un nano.

Daca as putea cumpara timp ... as fi cel mai sarac om de pe fata Pamintului!

O Gradina Nano - The Worship of the Stones - What Dreams May Come - Un nano ... Literati