[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut tuturor !  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
dragosh.alx
Unripe member

Joined: 22/03/2018 12:10:17
Messages: 4
Location: Buzau
IP:
Offline

Ma numesc Dragos, sunt din Buzau si sunt super-incepator in domeniu.Aparitia acvariului se datoreaza mortii unui betta.. , urmata de sucombarea a 3 zebre..
Pe scurt, la ora actuala detin:
-acvariu 63l ( 60x35x30) de la Lumea acvariilor
-filtru intern Resun Magi 380 (380 l/h)
-incalzitor 25W
-Fertilizator Plante JBL Aqua Basis Plus 2.5 l
-Manado 5 l
-tub Fluval T5 24W 6500k 1800 lumeni 10~12h/zi
-bomba CO2 cu bicarbonat si sare de lamaie - 1bula / sec
-capac home-made
-red moor wood 2 buc
-dragon stone cateva+ 2 pietre(granit sau bazalt ?? inerte la otet si detartrant )
-termometru (temperatua 24~26 C )

Plante: Vesicularia dubyana, Ophiopogon kyoto,Hemianthus callitrichoides, Elodea densa, Bacopa compacta,Cladophora aegagrophila si o Cryptocoryne (nu stiu de care) cam bolnava de la achizitionare.

Locatari: 5 zebre, 3 ancistrusi, 4 guppy, 3 platy+ 1pui aparut acum o saptamana, 3 molly

Acvariul l-am achizitionat in ianuarie,a stat la ciclat o luna(cu 2 zebre supravietuitoare) si l-am plantat pe rand (in functie de aprovizionarile de la Animax si Zoo Center din Buzau) Locatarii au fost introdusi pe rand. Schimbul de apa il fac la 4~6 zile 15~20l. Am inceput sa-i adaug Ferropol 1,5 ml /zi acum o saptamana si Easycarbo 1ml/zi.

Sper ca am prezentat cam tot'

Acum, am o problema grava cu un molly( cei 3 au fost ultimele achizitii la inceputul lunii). Am cautat pe JBL hospital si nu am reusit sa identific. V-as ruga sa ma ajutati. Acvariul arata cam asa:


Am sare in apa 1g/l






[Thumb - DSC03514 - Copy.JPG]