[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Mi-am instalat un nou acvariu de 240 L  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
scary
Junior member

Joined: 15/03/2018 13:43:12
Messages: 13
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Bun gasit din nou!

Acum ca am strans mai multa experienta mi-am instalat un nou acvariu de 240 L si am anumite nedumeriri.

Am cumparat un filtru Cristal Profi E 902.

image

Este bine cum am pus filtrul? Trebuie bagat in apa sau tasnitoare la suprafata bazinului? Pentru oxigenul pestelui mai trebuie pus si furtunul cu bule de aer? Sunt incepator e prima data cand instalez un acvariu.

image


De data asta nu mai fac cum am facu cu cel de 54 L. Am sa il las fara pesti timp de o luna de zile. In timpul asta introduc anumite substante.

P.S. asa arata acum celalalt acvariu:

image

[WWW]
Antecume
Senior member
[Avatar]

Joined: 01/02/2017 16:04:13
Messages: 987
Location: Bucuresti, Corbeanca
IP:
Offline

Nu incape iesirea din filtru sa o pui pe latimea acvariului? Asa ai avea o circulatie mai buna a apei in intreg acvariul.
E bine asa cum l-ai pus, oblic catre suprafata apei, ca sa iti faca valurirea aia la suprafata si sa creeze un curent de apa.
Nu mai ai nevoie si de pompa de aer. Valurirea aia de la suprafata o sa-ti faca oxigenarea apei.

[Nano cu albinute] [Old tree]
Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]

Joined: 10/01/2017 16:02:12
Messages: 6464
Location: Barlad
IP:
Offline

Pentru 240 de litri, e902 este prea mic! Oricum, ca sa iti raspund la intrebare, poti monta spraybar-ul pe o latura a acvariului, la 2-3 cm sub apa si cu gaurile orientate catre suprafata apei astfel incit sa o valureasca bine.

Daca as putea cumpara timp ... as fi cel mai sarac om de pe fata Pamintului!