[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Sunt incepator cu nevoie de sfaturi!  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Doom
Junior member

Joined: 10/12/2017 00:13:39
Messages: 14
Location: Kilkenny
IP:
Offline

Salut, de curand am facut trecerea de la un acvariu de 100l in care avea guppy si cory la un acvariu de 330 L 100x60x58 si un sump de 120L si cum am facut aceasta schimbare mi-am si dat seama cat sunt de nepriceput in acest hobby. Sa va prezint pentru inceput acvariul in starea in care este acum: substrat nisip alb si atat in jur de 5-6 cm, 5 pietre, 2 cioate si pe ele legate 2 anubias, mai am niste plante easy .. cel putin asa mi-a zis cel de la magazin, dar nu le merge prea bine ceea ce ma face sa scriu si acest post, ca si pesti am scapat de guppy odata cu acvariul de 100l si acum am 3 cory 3 melci asasini primiti cadou, 3 xifo 1 mascul 2 femele, 1 Kribensis ma gandeam sa ii iau eventual si lui o femela, un mancator de alge nu stiu cum se numeste , si inca 2 sanitari la fel nu le stiu numele (cum am zis sunt la inceput). Lumina pana azi a fost jalnica de azi este putin mai buna cred si sper eu , adica am cumparat o lampa cu 4 x39w t5 neoane, sa intru si eu in randul lumii .Acum incep dubiile : lumina aceasta poate satisface nevoile plantelor pe care le am? Plantele le hranesc cu un all in one micro si macro, easy carbo, si easy life ferro, all in one 5 ml pt 50L odata pe zi , carbonul lichid 1 ml la 50l si ferro 10 ml la 100l odata pe saptamana, bineinteles ca eu pun cat penntru tot volumul de apa adica si cea care circula prin sump.Asta ar fi tot deocamdata , daca am puteti ajuta cu ceva sfaturi utile, multumesc anticipat,

Cu stima ,
Sorin
Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]