[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare tuturor!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
l3dz3pp
Junior member
[Avatar]

Joined: 25/07/2017 00:01:27
Messages: 13
Location: Navodari
IP:
Offline

Buna!
Ma numesc Drago?, sunt din Navodari.

Sunt incepator in acvaristica, motiv din care...evident am facut greseli la inceput. Da, am aflat, acvariu nu inseamna doar 4 pereti de sticla,apa si pesti. Dar am aflat dupa ce am achizitionat/montat/populat totul.

Detalii:

-acvariu de 25 litri
-substrat JBL Aquabasis Plus si nisip 2-4 mm Enjoy
-filtru Claro 300 care se infunda des, motiv pt care am achizitionat un altul, Aquael Fan Filter 1 Plus (merg in paralel, le voi tine asa vreo 2 sapt, cred ca e de ajuns)
-am confectionat si un filtru extern cu burete, zeolit si carbon:

image

- CO2 de la JBL Proflora Bio Eco 80 (1 bula la 3 sec, desi a cam "murit" in ultima vreme. A tinut f putin...
- bec de 11w (asa a venit acvariul Diversa, intentionez sa-l schimb cu ceva pe la 20w)

- Pesti am...cam multi: 7 neoni, 4 ternetzi, 3 xipho, 2 cory albinosi, 5 guppy.
- plante: am 5 "ghivece", in unul o anubias si in celelalte 4 amestecate...nu ma.pricep sa le identific. Le-am pus asa cum mi le-a vandut un nene din piata Brick. Le-am pus in gbivece tocmai pt ca lanun moment dat intentionez sa plantez mai cu cap si nu vreau sa rascolesc substratul de acum. Ghivece(le)le sunt improvizate, sunt din sticla, foste suporturi de lumanari.
Asa arata tot ansamblul acum cateva zile (intre timp a disparut corabia - mi-am convins copilul sa renuntam la ea, si a mai aparut un ghiveci, al 5-lea. Anubias nu se vede in poza, e in stanga-spate):

image