[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariul care se intretine singur  XML
Forum Index » Apa
Author Message
razvan
Membru banat

Joined: 21/11/2001 02:00:00
Messages: 2878
IP:
Offline

iar ai reinventat roata ;)
exista deja controlere pentru "conditionat" apa din acvariu.. in f de ce parametrii citeste, mai da drumul la co2, la apa, la cine stie ce aqua... medicament..
exista deja!!!!!!!
dar nu mai zic nimic de pret... la cit costa, mai bine cu galeata...
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

buzunar wrote:

Cred ca aici problema e ca la o discutie pe forum se amesteca profesionisti cu amatori, si recunosc, eu sunt amator...

Si eu tot amator sunt, dar diferenta intre mine si tine este ca mie imi pasa ce se intimpla cu niste suflete care depind numai de mine....
buzunar wrote:Am incercat sa reiventez roata :lamer: si paradoxal, daca nu ai timp si totusi vrei sa ai un acvariu poti sa ai unul la cheie (acvaristica pentru tonti) si functioneaza fara mari eforturi dar te costa ceva mai multi bani si mai putin timp(merge daca stai la munca 12 ore/zi). Aici maestrii o sa rada.

Cine sa rida? Poate doar un prost. Acvariile pe care le intretin altii si tu nu faci decit sa te uiti la ele dupa 12 ore de munca nu mai sunt acvarii. Sunt bibelouri si atit.

buzunar wrote:.... sa lasam gluma, maine schimb apa!

Mare grija cit schimbi din ea, sa nu le provoci un soc.
buzunar wrote:Cand va aparea acvariul care se autointretine, va rog, anuntati-ma!