[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
recomandari incepator  XML
Forum Index » Killie
Author Message
Antecume
Senior member
[Avatar]

Joined: 01/02/2017 16:04:13
Messages: 987
Location: Bucuresti, Corbeanca
IP:
Offline

Imi puteti recomanda niste specii de killi mai usor de crescut si care sa nu fie anuali?
Aveti niste link-uri cu mai multe informatii despre diverse specii de killi?

[Nano cu albinute] [Old tree]
mandan
Junior member

Joined: 31/07/2016 17:34:06
Messages: 37
Location: Buzau
IP:
Offline

www.killi.co.uk
sheneskillies.com
Astea 2 imi vin repede in minte.
Eu sunt tot incepator si am aphyosemion amieti si fundulopanchax sjoestedi niger delta, am mai avut si aphyosemion australe gold.
Mie killii mi-i se par pesti f frumosi si rezistenti.
Florin82
Membru de baza

Joined: 25/09/2016 20:41:41
Messages: 458
Location: Targoviste
IP:
Offline

Si eu as fi interesat de pestii killi. Am acvariu de 60l plantat. Este populat cu 11 neoni, 3 gurami galbeni mici, 2 Cory mici, 1 sanitar Hoplo. Apa este cam dura 15 dgh. Ce specie s-ar potrivi?
Marko
Member
[Avatar]

Joined: 26/04/2017 01:00:26
Messages: 124
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salut!
Incepatorilor le sunt recomandati killi non-anuali. Killi non-anuali africani prefera o apa cat mai moale cu un Ph scazut (5.5-7.0). Sunt si killi de genul Aphanius care prefera apa dura cu Ph cat mai ridicat (7.5-9.0). Acestia din urma sunt si mai rezistenti la conditiile extreme de temperatura (2-32*C), pe cand africanii stau la temperaturi mai moderate (18-26*C).
Eu am cateva specii de Aphanius spre vanzare. Am si dintre africani cateva specii, dar deocamdata sunt inca pui si astept sa mai creasca.