[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Hrana Green Terror  XML
Forum Index » Hrana
Author Message
Sta83
Junior member
[Avatar]

Joined: 19/03/2017 22:41:05
Messages: 50
Location: Oradea
IP:
Offline

Buna. Sincer sa fiu, sunt incepator in ale acvaristicii. Recent mi-am cumparat de la Zoomania un pui de Green Terror de vreo 8-9 cm. Singura problema e ca nu mananca absolut nimic si deja il am de 4 zile...
Am incercat sa ii dau mancare de discusi si inclusiv granule pentru ciclide africane, dar vad ca nu se atinge de nimic.
Momentan e tinut intr-un acvariu de 60 de litri singur, pana mai cumpar cateva exemplare ca sa le pot muta in acvariul de 120 l.
Apropo, la Zoomania am vazut ca erau foarte vioi si totusi, dupa parerea mea erau tinuti prea multi intr-un acvariu foarte mic...erau vreo 15 intr-un acvariu de 30 de litri. Acum ca e singur, speram sa umble prin acvariu. Singura decoratiune pe care o am in acvariu e o radacina si sta doar dupa ea, nu se misca deloc prin acvariu.
Ma puteti ajuta?

This message was edited 2 times. Last update was at 19/03/2017 23:00:20


Nano Jungle (2017) ~~~ The Golden Empire (2018)
[WWW] [Yahoo!]
kirucd
DIY Master
[Avatar]
Joined: 07/05/2011 19:27:18
Messages: 8209
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Habar nu am de ce nu mananca, dar daca aia in magazin (nici nu vreau sa ii etichetez ca sa nu ma
enervez) tin 15 pesti intr-un acvariu de 30 de litri asta nu inseamna ca acvariu tau de 60 de litri e
vreo casa mai buna. In libertate acesti pesti ajung si la 30 de cm, in hobby undeva pe la 20-25 de cm.
Acvariul tau de 60 e o celula extrem de stramta pentru un asemenea peste, la fel si cel de 120.
Cand iti iei asemenea pesti trebuie sa te gandesti de la un 500 de litri in sus.

Filtre biologice