[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Broscute Xenopus Laevis  XML
Forum Index » Alte vietati
Author Message
pcris
Junior member

Joined: 04/10/2016 17:35:06
Messages: 20
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Bine v-am gasit.

Sunt incepator. Am achizitionat acum un an 2 broscute mici africane, Xenopus Laevis de circa 2 cm lungime. Sunt mirat cat de rezistente sunt! Desi au stat in doar 1 litru de apa fiecare si le-am schimbat 75% din apa la 2 zile, totusi au crescut mari (6cm) si sunt sanatoase. Le-am tinut in doua borcane separat pana acum vreo 2 luni. In vara una din ele a inceput chiar sa cante scotand un sunet asemanator unui greier. Sunt foarte nostime! De curand le-am pus in acelasi recipient. Cea care canta este mascul am aflat. Acum 16 zile s-au incrucisat si femela a depus cam vreo... 200 de oua. Fiind ferilizate, am mutat ouale intr-un recipient de 60 de litri si am acum cam 100-120 de mormoloci de 2 saptamani. Folosesc si un aerator mic pentru mormoloci. Astept metamorfozarea lor in broaste. Am citit cate ceva despre aceste broscute si le hranesc cu larve de tantari si granule de reptomin. Mormolociilor le dau tot Reptomin pe care il mojarez pana se transforma in pulbere si le mai dizolv in apa din cand in cand si putin galbenus de ou fiert 5 minute. Par ca se dezvolta bine pana acum.

M-ar interesa daca este cineva care are experienta mai mare in legatura cu cresterea acestor pui de broscuta alba africana si ar putea da ceva sfaturi ca sa stiu la ce sa ma astept. Am inteles ca metamorfoza dureaza cam 8-10 saptamani si deci mai am cale lunga pana sa ii vad broscute.

Multumesc anticipat.

This message was edited 3 times. Last update was at 06/10/2016 09:40:36

Radu_B
Membru de baza
[Avatar]