Author |
Message |
lysergide
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 26/07/2016 15:00:00
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
lysergide
Junior member
IP:
|
Salut,numele meu este Ionut Dinu am 32 ani si sunt din Urziceni,Ialomita.Sunt incepator in acvaristica dar sper ca pe viitor sa capat cat mai multa experienta.De cateva zile tot caut pe forumuri informatii despre cum trebuie sa iti amenajezi primul acvariu  asa ca am hotarat sa ma alatur si eu acestui grup pentru a afla cat mai multe informatii si a primii sfaturi despre aceasta pasiune.Tin sa precizez ca nu ma crescut niciodata pesti,nu am avut acvariu dar acum imi doresc foarte mult.
Pentru inceput am zis sa imi cumpar un acvariu mai mic pana capat ceva experienta si m-am oprit la "Diversa 40" de 25L.In el as vrea sa cresc maxim 5 pesti si 1-2 plante.Ma gandeam la 2-3 guppy si 2 sanitari.Acum am o nedumerire pentru ca nu stiu ce ce fel de substrat sa iau si ce pietris. Inca nu m-am decis nici ce plante sa achizitionez, stiu doar ca trebuie sa cumpar unele care cresc mai lent si nu sunt foarte mari(o sa ma mai documentez).
Acest acvariu zice ca are inclus Capac cu lampa 11 W, Filtru intern, Incalzitor 25 W, Termometru, Minciog. Mai trebuie sa achizitionez ceva pentru a pune in functiune ciclarea?alte substante etc....As vrea un acvariu simplu si cat mai natural.Multumesc si mult succes.
|
|
 |
opincarul
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 26/07/2016 15:45:04
|
opincarul
Ultrahigh member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/1a638db8311430c6c018bf21e1a0b7fb.jpg)
IP:
|
Bine ai venit printre noi! Inca un urzicenist, super. Vorbeste cu colegul @miticamolina sa te ajute cu sfaturi si pareri la o bere rece, pe terasa la Modern
O sa te pot ajuta cu niste plante foarte bune la inceput, dar weekendul viitor, cand vin in vizita la ai mei.