[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu 126l  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Terchila
Junior member

IP:

Salut toata lumea, ma numesc Marian, sunt incepator in domeniul acesta ( am 1-2 luni ) iar in acest topic as dori sa va cer sfaturile referitoare la deciziile mele in creerea unui acvariu. Pentru inceput am sa va explic cum m-am gandit eu sa-l fac.
Acvariul va avea urmatoarele dimensiuni 80 lungime 40 latime 40 inaltime, iar sticla va avea grosimea de 8mm,
Ca si filtru m-am gandit la acest model: https://iazz.ro/magazin/acvaristica/filtre-acvariu...-acvariu-extern-sunsun-hw-302/
Substrat de culoare neagra, nimic special
Ca si plante voi folosi:
Ludwigia arcuata 3
Heteranthera zosterifolia 4
Didiplis diandra 10
Limnophila sessiliflor 5
Micrantheum umbrosum 5
Hygrophila polysperma rosanerving 3
Rotala rotundifolia 5
Am o bucata de mopan destul de maricica iar impreuna cu aceste plante sper ca voi reusi sa-i fac un design frumos
Problema pe care o am consta in construirea unui capac cu sistem de iluminat
M-am gandit la mai multe variante, astept feedback-ul vostru pentru a ma ajuta in a face o alegere viabila
Varianta 1.
Cumpar 3 balasturi de la dedeman, tuburi t5 28 pe care le interconectez urmand sa le incorporez in capac
Varianta 2.
Cumpar drosere si neoane separat, fac instalatia handmade si o incorporez in capac

Astept parerile voastre.
stefanp
Moderator

IP:

Salut!

Daca te pricepi la bricolat, poti sa iti faci tu instalatia.
Dar ai grija sa izolezi bine, fiind in proximitatea apei, trebuie sa poti umbla linistit.

Ar mai fi varianta sa cumperi o lampa gata facuta si sa tii acvariul open-top.

LE: Ti-as sugera sa faci latimea de 50, daca poti.