[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu 126l  XML
Forum Index » Atelier (DIY) & Hardware
Author Message
Terchila
Junior member

Joined: 27/05/2016 01:14:02
Messages: 5
Location: Botosani
IP:
Offline

Salut toata lumea, ma numesc Marian, sunt incepator in domeniul acesta ( am 1-2 luni ) iar in acest topic as dori sa va cer sfaturile referitoare la deciziile mele in creerea unui acvariu. Pentru inceput am sa va explic cum m-am gandit eu sa-l fac.
Acvariul va avea urmatoarele dimensiuni 80 lungime 40 latime 40 inaltime, iar sticla va avea grosimea de 8mm,
Ca si filtru m-am gandit la acest model: https://iazz.ro/magazin/acvaristica/filtre-acvariu/filtre-externe-acvariu/filtru-acvariu-extern-sunsun-hw-302/
Substrat de culoare neagra, nimic special
Ca si plante voi folosi:
Ludwigia arcuata 3
Heteranthera zosterifolia 4
Didiplis diandra 10
Limnophila sessiliflor 5
Micrantheum umbrosum 5
Hygrophila polysperma rosanerving 3
Rotala rotundifolia 5
Am o bucata de mopan destul de maricica iar impreuna cu aceste plante sper ca voi reusi sa-i fac un design frumos
Problema pe care o am consta in construirea unui capac cu sistem de iluminat
M-am gandit la mai multe variante, astept feedback-ul vostru pentru a ma ajuta in a face o alegere viabila
Varianta 1.
Cumpar 3 balasturi de la dedeman, tuburi t5 28 pe care le interconectez urmand sa le incorporez in capac
Varianta 2.
Cumpar drosere si neoane separat, fac instalatia handmade si o incorporez in capac

Astept parerile voastre.
koala
Batran si obosit
[Avatar]

Joined: 05/03/2002 02:00:00
Messages: 23583
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salutare si bun venit pe forum!

- acvariul e in regula, asa cum l-ai gandit tu. Grosimea sticlei e bine aleasa, nu vor fi probleme.