[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Caras telescopic bolnav  XML
Forum Index » Boli/tratamente
Author Message
Johnny123
Unripe member

IP:

Buna seara, am o problema cu un caras telescopic , are cam 6 luni de cand il am si nu a avut probleme pana acum, insa astazi era foarte "lenes" si cumva s-a decolorat..din negru spre argintiu si nu are energie..deloc, nu are pete pe el ( rareori ii apareau pe cap dar dispareau in 2 zile)
Am un acvariu mic de 14litri, descoperit , am pompa+filtru, incalzitor , subtrat si plante..impreuna cu el mai am un Molly, un Beta si vrei 10 guppy..
Apa o schimb regulat cam de 1/2 ori pe sapt ( cam 40% ) plus curatarea pompei
Acum l-am pus intr.un bol si pare mai energic..dar ce fel de simptom este? Sunt incepator
Ceilalti sunt toti vioi si sanatosi..initial m-am gandit ca e din cauza apei, uneori se murdareste mai repede..dar acum e ok apa..in plus ceilalti sunt ok
Hrana le dau doar fulgi/algele acelea
Ce imi recomandati?
Va multumesc
Larva450
Senior member
[Avatar]

IP:

Eu iti recomand sa-ti cumperi un acvariu mai mare sau sa scapi de caras,si de alti pesti deoarece nu au loc sa se dezvolte si se imbolnavesc,chiar ar putea muri.In 14 litri poti tine cativa creveti Rcs sau doar acel betta.Cauza imbolnaviri este din cauza ca nu are loc sa se dezvolte cum trebuie.Daca gresesc sigur ma vor corect cei mai experientati ca mine.

This message was edited 2 times. Last update was at 27/04/2016 07:35:32

Larva' cartoon!
[Yahoo!]
Radu_B
Membru de baza
[Avatar]

IP:

Nu ai ce sa-i faci in conditiile date.
Ce ai tu acolo se numeste carcera si e folosita si la oameni prin inchisori.
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP: