[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu ok?  XML
Forum Index » General info
Author Message
AndreasVl
Junior member

Joined: 26/08/2015 08:22:48
Messages: 21
IP:
Offline

Salutare. Sunt incepator asa ca as vrea niste mici pareri despre acvariul meu.. Am achizitionat acum aprox o luna acest acvariu Aquael de 112 litri si detin in el 17 neoni,6 zebre, 3 molly, 3 sanitari , 2 platty,2 xipho si un pangasius ce are forma de rechin . Ar trebui sa mai renunt la anumiti pestisori ? . Detin un substrat pentru plante JBL si m-ar interesa si ce sanse au acestea sasupravietuiasca in acvariul meu .. Multumesc.
[Thumb - image.jpg]

paradoxx
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 06/07/2013 01:33:53
Messages: 3441
Location: Prin tara
IP:
Offline

Aqua-el Fan 1...Imi amintesti de Alkapone lol..
1: Doneaza/Vinde Pangasius-ul--->citeste despre el si o sa intelegi de ce spun asta
2: Schimba substratul cu ceva inert si neutru de 1-3 mm
3: Adauga filtru extern,cu cat mai mare cu atat mai bine,in functie de bugetul ce ti-l permiti.Cauta pe net,vei gasi orice de oricare,ai nevoie de filtrare biologica/chimica
4: Incearca ca pe viitor sa renunti la statui,vapoare,plastice,mai ales daca au margini ascutite sau ocupa mult din spatiul de inot al pestilor.
5: Invata/citeste despre ciclarea apei,ciclul azotului si materialele filtrante necesare unei ape de calitate.
6: Poti pastra atatia pesti DOARdaca gasesti un extern bunicel,sau mai adaugi 3-4 filtre interne cu material biologic in ele
7: Ape limpezi si pestisori sanatosi