[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Pleco compatibilitate  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
bebe12345
Junior member

IP:

sall , nu sunt tocmai incepator , am 3 acvarii de vre o 3 luni , si am un acvariui juwel rio 240 , stiu doar ca are 120 cm lungime ,dotat cu 2 filtre interne , 1 din fabrica lui , si unul sp-1100 , inczitor , 2 neoane 54 w decor decat pietre decor pe fundal si pietris , am un pleco foarte mare de vreo 28 cm , si nu stiu o combinatie de pesti , ce as putea sa cresc , vivipari nu vreau ca am vrescut pana acum , cei care stiu o combinatie de pesti frumoasa va rog mult sa imi spuneti , as vrea sa combin neoni cu inca ceva dar nu discus , si ce fel de plante as.mai putea sa cresc , scuzd de categorie , nu stiam care alta sa-r potrivi
Shaba
Member

IP:

Puteai pune postarea la coltul incepatorului. Doar daca ai 3 acvarii de 3 luni nu inseamna ca nu esti incepator.
"Combinatia" de pesti nu are cum sa o faca altcineva pentru tine, deoarece tine cont de gusturi si de nivelul de cunostinte pe care il ai.
Daca vrei sa pui neoni atunci nu poti pune scalari sau pesti care i-ar manca (ai AICI tabele de compatibilitate pentru a vedea ce pesti se potrivesc, dupa care trebuie sa iei in considerare marimea acvariului si numarul de pesti pe care il doresti. ACEST link te poate ajuta sa calculezi cati pesti poti baga in acvariu, depinzand de dimensiunea la care vor ajunge acestia la maturitate.
Viviparii (guppy, xifi, moly) sunt usor de crescut si in acelasi timp pot fi crescuti impreuna cu neoni.
Insa la volumul acvariului tau eu as renunta la ideea de neoni si as baga niste scalari. O alta varianta ar fi cichlidele, insa pentru acesti pesti cel mai bine faci un decor fara plante...