[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Populare acvariu cu scalari  XML
Forum Index » General info
Author Message
serinox
Junior member
[Avatar]

Joined: 15/03/2014 16:34:59
Messages: 92
Location: Iasi
IP:
Offline

Salutare, as vrea va rog sa ma ajutati cu urmatoarele chestiuni:
1. Vreau sa populez un acvariu cu dimensiunile L: 110cm, l: 40cm, h: 56cm cu scalarii in prim plan.
2. Intrebarea mea este, cati scalari pot sa bag maxim in acvariu si cu ce alte specii as putea sa ii combin, astfel incat scalarii sa se simta cat mai comfortabil si sa se dezvolte cat mai mult intr-o armonie pasnica. Trebuie sa precizez ca sunt incepator si sunt innebunit dupa scalari . Multumesc .
Faye
Senior member
[Avatar]

Joined: 12/02/2014 12:45:09
Messages: 1446
Location: Bucuresti/Pantelimon
IP:
Offline

Pentru inceput vreo 6 scalari din care se va alege cel putin o pereche. Pe urma vezi tu cum te descurci cu agresiunea dintre ei.(plante inalte, craci, mai dai din ei)
Un banc de vreo 20 de ceva ... ori neoni rosii, ori rummy nose, ori altceva care sa ajunga la maturitate pe la 5 cm, ca sa nu ajunga hrana pentru scalari, dar ai grija sa nu iei pesti care au obiceiul sa ciupeasca aripioarele scalarilor.
Si o echipa de curatenie; 2 ancistrusi si o gasca de 6-10 cory.

Bidonul 2016-, Borcanul 2014-2016
375L: 6 scalari, 2 thorichthys ellioti, 2 ancistrusi, 6 ramirezii electric blue, 1 sewellia lineolata, 28 cory panda, trilineatus, davidsandsi, duplicareus
serinox
Junior member
[Avatar]

Joined: 15/03/2014 16:34:59
Messages: 92
Location: Iasi
IP:
Offline