[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Malawi 350l incepator  XML
Forum Index » Acvarii cu cichlidae - Jurnal
Author Message
bulan77
Senior member

Joined: 30/06/2014 08:57:46
Messages: 577
Location: Sibiu
IP:
Offline

Salut tuturor acvaristilor!
Ma numesc Calin si sunt incepator in ceea ce tine de acvaristica , am inceput totul acum 5 lunii cand mi-am cumparat primul meu acvariu , avea 60l , nu au trecut cateva zile si deja eram innebunit sa ma uit la el si sa studiez comportamentul pestilor pe care ii aveam ( o pereche beta si vreo 3 ancistrusi albino). Dupa cateva lunii lucrurile sau schimbat am studiat forumurile de specialitete si tot felul de articole legate de acvaristica si am vazut un subiect care mi-a atras atentia in special ....acela find Ciclidele Africane , am tot studiat jurnalele celor mai experimentati si comportamentul acestor pesti si am spus ca este momentul sa ma alatur si eu.

-Noul meu acvariu este diy si are dimensiunile 125x60x45 din sticla de 10mm cu fund dublu si intarituri longitudinale , totul a fost lipit cu silicon Bison special ptr acvarii.
Am urmarit fiecare pas in ceea ce tine de lipirea acvariului , am vazut totul intr-un post pe forum. Acvariul a stat la uscat o saptamana si acum este in perioada de proba , au trecut deja 4 zile de cand este plin cu apa si sunt fericit sa spun ca nu au fost probleme .

-Stand din cadru metalic imbracat in pal.

-Decorul este diy facut din polistiren expandat cu straturi de ciment care va fi vopsit cu oxid de fier .
-Ca filtrare am sa folosesc o canistra SunSun HW 403A umplut cu siporax , roca vulcanica si inele ceramice iar ca filtru intern m-am gandit la un Resun SP-2500 + filtru uv 15w.