[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare din Viseu De Sus (Maramures)  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
vasyys
Junior member
[Avatar]

IP:

Salut ma numesc Vasy sunt incepator in domeniu (am tot citit despre acvariu pesti etc vreo 2 saptamani la rand ) dar tot nu sunt inca convis de multe lucruri si partea proasta este ca sunt
(cred) singur din acest oras preocupat de acvaristica , pentru inceput am vrut sa fac singur un acvariu (l-am si facut) are dimensiuni 40L/30l/35h sticla de 4mm fund dublu , l-am lipit singur cu silicon anume , dupa o saptamana cand am pus apa in el a curs pe cateva gauri am bagat silicon cu mana atunci pe acolo si nu mai curge are o sapt de cand sta asa cu apa in el si nu curge inca , dar nu sunt prea sigur de el ma tem sa nu ma trezesc cu inundatie in casa . Vreau sa cumpar unul facut gata[la mana a2a] dar nu prea dispun de fonduri poate pe parcurs pentru unul de vreo 100L .

Am ramas blocat la domeniul cu iluminarea acvariului , capac voi face unul din pvc invelit in autocolant , ash folosi becuri economice sunt mai ieftine deocamdata (2 becuri) sau sa folosesc un neon? Nu am de unde sa iau ceva special pentru acvariu deocamdata si nici nu as baga prea multi bani deocamdata aleg cele mai ieftine variante De aceea AM NEVOIE DE SFATURI .
Plante as dori sa am 2,3 care nu sunt mai deloc pretentioase [ nu as opta pentru cele din plastic] .

Multumesc !

"Ajuta si vei fii ajutat !"
edygilet74
Member

IP:

Salut si bine ai venit.
Cu 100-150 lei puteai sa cumperi un acvariu gata facut si nu mai aveai griji ,se sparge nu se sparge.
Cu sticla cumparata de tine+debitata+slefuita+silicon+munca cam tot pe la banii aia te invarti.
La capac poti sa folosesti un neon.