[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Buna ziua  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
doru20
Junior member
[Avatar]

Joined: 28/03/2006 16:48:17
Messages: 22
Location: Galati
IP:
Offline

Buna ziua ! sunt inca un incepator in ale acvaristicii, ma numesc Nitu Doru si sunt din Galati. Sunt student, si ca orice student in cautare de hobbyuri care sa ma mai scoata din rutina, mi-a revenit pasiunea pt pestisori...am mai avut acum vreo 4 ani acvariu, dar se pare ca atunci nu prea aveam timp de el...acum parca am mai mult timp..atunci nici nu aveam acces la net.anyway,nu vreau sa plictisesc pe nimeni, nici sa-mi iau vreun avertisment, eu am un acvariu de 22 l, 2 guppy, 2 molly, 2 xifori , si 2 Macropodus stiu de incompatibilitate, dar am hotarat sa-mi fac un upgrade si sa-mi iau un bazin mai mare ,in jur de 70-80 l, poate chiar mai mare, pt paradisi(sunt un mare fan, intotdeauna mi-am dorit sa am asa ceva si cand m-am apucat prima data de acvaristica nu prea gaseam in orasul meu natal decat vivipari si zebre ),asa ca o sa tin acvariul cel mic pt. vivipari si cel mare (sper sa fac rost de unul, am tot postat pe la Cumparari, chiar si la Vanzari, poate poate).
Sper ca nu v-a deranjat topicul, si astept informatii sau sfaturi in legatura cu Anabantidae si mai ales Macropodus Opercularis. la revedere!

I am sleeping with the fishes...;)
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Bine ai venit printre noi! :-) Si succes cu acvariul "cel mare"!
Dalles
Membru banat
[Avatar]

Joined: 29/07/2003 02:16:30
Messages: 2569
Location: Bucuresti-Dr.Taberei
IP:
Offline

Bine ai venit!

Tii acvariul in dormitor? (apropo de semnatura ta )