[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Ajutor cu algele  XML
Forum Index » Alge
Author Message
krang
Junior member

Joined: 07/12/2005 22:36:38
Messages: 21
IP:
Offline

Continuam serialul cu episodul 2:'ajutor cu algele'.Am decis sa expun aici problema pentru ca sunt un incepator si poate am nevoie sa mi se explice in termeni mai putini 'tehnici'.
Imi prezint acvariul din nou:aproximativ 90 l apa
substrat:nisip si pietris pe alocuri
decor:o buturga mopan cumparata de la un petshop,o constructie din pietre(pietrele sunt ok)
plante:nu le stiu denumirea stiintifica si am asa:2 lamaite,1 anubias nana,mai multe smocuri de iarba inalta,niste Pistia (o planta matura si vreo 3 pui) plante de suprafata(nu le stiu denumirea,sunt unele cu frunze destul de marunte si cu perisori pe ele).Plantele de suprafata imi ocupa cam 40 % din luciul de apa(nu radeti de denumire )
pesti:-5 xipho(2 masculi si 3 femele)
-5 zebre
-2 cardinali
-3 molly
-3 cory
-1 ancistrus
-6 guppy(2 o sa ii dau,sunt promisi deja)
-1 neon
-1 beta
O sa diminuez numarul lor cat de curand.Fie renunt la guppy,fie la zebre,fie la ambele specii,inca nu sunt sigur.
Iluminatul:un TLD si un AQUA GlO,de 18 respectiv 20 W
Schimburile de apa le fac la 7-10 zile si sifonez substratul de fiecare data.