[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
As fi interesat sa cumpar discus din Cluj  XML
Forum Index » Cumparari
Author Message
vyrussu
Junior member
[Avatar]

Joined: 11/12/2005 10:15:29
Messages: 91
Location: Cluj-Napoca - Manastur
IP:
Offline

Buna, sunt un incepator in ale discusilor si as dori sa aflu daca pot cumpara de undeva din Cluj cativa pui de discus. Cei care ma puteti ajuta raspundeti aici sau dati-mi un mail vyrussu@yahoo.com
va multumesc

"Compasiunea faţă de animale e intim legată cu bunătatea caracterului şi se poate afirma cu siguranţă că cel crud faţă de animale nu poate fi un om bun."
Arthur Schopenhauer
[Email] [Yahoo!]
razvan
Membru banat

Joined: 21/11/2001 02:00:00
Messages: 2878
IP:
Offline

nu era nevoie sa mai deschizi un topic, in momentul in care cineva va putea sa te ajute, te asigur ca o va face.
vyrussu
Junior member
[Avatar]

Joined: 11/12/2005 10:15:29
Messages: 91
Location: Cluj-Napoca - Manastur
IP:
Offline

ok scuze daca am deranjat . nu stiam cum se procedeaza, doar de cateva zile am intrat pe acest site.

"Compasiunea faţă de animale e intim legată cu bunătatea caracterului şi se poate afirma cu siguranţă că cel crud faţă de animale nu poate fi un om bun."
Arthur Schopenhauer
[Email] [Yahoo!]
razvan
Membru banat

Joined: 21/11/2001 02:00:00
Messages: 2878
IP:
Offline

te asigur ca pe orice forum, daca deschizi mai multe topicuri alandala pe aceeas tema sau chiar cu acelas continut, se intimpla la fel ....

fiind nou, nu-i bai ...
vyrussu
Junior member
[Avatar]

Joined: 11/12/2005 10:15:29
Messages: 91
Location: Cluj-Napoca - Manastur
IP:
Offline