[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Nu cresc plantele :(  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
marian1606
Junior member
[Avatar]

Joined: 19/01/2019 18:42:10
Messages: 69
Location: Caransebes
IP:
Offline

Acum folosesc un Fertilizator lichid de la Tetra *PlantaMin*, dar din cate am inteles nu este chiar asa de bun, dar altul nu a avut la magazinul din oras.
Dar am o mica intrebare, daca pun o cantitate mai mare, va fi mai efectiva decat daca pun exact cat spune pe eticheta?
Si inca nu am ajuns la magazin sa intreb daca are substrat fertilizator, probabil ma duc saptamana viitoare, doamne ajuta.

Sunt incepator, nu ma baga in seama.
Apollo
Member
[Avatar]

Joined: 03/09/2017 11:07:18
Messages: 146
Location: Brasov
IP:
Offline

Pentru inceput fertilizeaza dupa instructiunile producatorului.
Tu nu ai aditie de co2, si daca ai o concentratie prea mare de fertilizant, plantele nu o vor consuma dar in schimb algele da.
Dupa 2 saptamani poti umbla putin la doza.
Silviu Man
Aqua Man
[Avatar]

Joined: 10/01/2017 16:02:12
Messages: 6464
Location: Barlad
IP:
Offline

Comanda pe net fertilizanti de calitate. Daca ai pune si o poza de calitate cu acvariul si plantele de care pomenesti ar fi mai bine.

This message was edited 1 time. Last update was at 24/01/2019 14:26:29


Daca as putea cumpara timp ... as fi cel mai sarac om de pe fata Pamintului!

O Gradina Nano - The Worship of the Stones - What Dreams May Come - Un nano ... Literati

In lucru : Wabi Kusa - Dutch Style by Rodo si Silviu
Si una off-forum : Viata grea, de acvarist familist
[Email]
marian1606
Junior member
[Avatar]

Joined: 19/01/2019 18:42:10
Messages: 69
Location: Caransebes
IP:
Offline

https://imgur.com/a/ji8j9aJ