[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
nou membru  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
kingmask
Junior member

IP:

buna ma numesc fabian muthi din dublin ireland , am un acvariu de 60 l : 2 cory albino(pesti),japanese marino balls ,hydrocotyle leucocethale,ceratopteris thalictroides fiind platele ,incalzitor scuba 100 w , pompa apa micra 6 w , un neon de 8w t4 (f slab) filtrare tip cascada , imi lipseste pompa de aer am cumparat-o de pe ebay dar astept dupa ea,(vine din china) . sunt un incepator si ma confrunt cu ceva probleme pesti sunt ok dar platele se cam usuca si se tot ingalbenesc si nu prea as vrea sa le pierd am substrat cu pamant de flori circa 2 mm , 6-7mm nisip destul de fin pot sa zic si cateva pietre banuiesc mai multe probleme dar nu stiu care sa fii, poate ma ajuta cineva ?nisipul ca-i prea fin sau lumina ca e ingrozitor de slaba ?????
[Thumb - DSC09321.JPG]

[Thumb - DSC09320.JPG]

This message was edited 2 times. Last update was at 03/02/2012 23:40:45

Bogdan_Musat
Membru de baza
[Avatar]

IP: