[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Intrebari in legatura cu Carasii  XML
Forum Index » Cyprinidae
Author Message
Coxus
Junior member

Joined: 11/11/2005 09:55:52
Messages: 9
IP:
Offline

1. Care este diferenta intre femele si mascul?
2. Cum imi dau seama daca femela trebuie sa depuna?
3. Daca femela trebuie sa depuna, trebuie separata de ceilalti pesti?
4. Dupa depunere, cum voi proceda?

Nu am experienta cu pestii care depun, asa ca nu stiu cum se procedeaza in cazul lor.

Ma poate ajuta cineva?
alcoor
Junior member

Joined: 06/11/2005 19:08:31
Messages: 73
Location: RM. Vilcea
IP:
Offline

sunt si eu tot incepator, dar din ce am citit se pare ca singura metoda sa ii deosebesti este sa ii presezi foarte usor pe abdomen: daca ies icre e femela, daca iese un lichid albicios e mascul(nu apasa tare). pentru inmultire am inteles ca trebuie un acvariu cu o plasa pusa la 20cm de fund pe toata suprafata. dupa depunere si fecundare se scot reproducatorii. sunt niste articole pe aici. cauta si citeste. succes
[Email]
dotoru
Member
[Avatar]

Joined: 27/01/2005 15:20:34
Messages: 120
Location: oradea
IP:
Offline

o buna descriere a reproducerii la caras gasesti aici
succes si bafta la reproducere

prin definitie cand investighezi necunoscutul, nu stii la ce rezultat vei ajunge.
ale mele
[Email] [Yahoo!]
Coxus
Junior member

Joined: 11/11/2005 09:55:52
Messages: 9
IP:
Offline

Multumesc pt ajutor, e foarte buna descrierea de pe pagina de aia! Sper sa rezolv ceva...
busted
Junior member
[Avatar]

Joined: 08/11/2005 18:21:32
Messages: 53
Location: Timisoara-Sagului
IP:
Offline