[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
riccia  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
sece4u20
Member
[Avatar]

Joined: 27/02/2010 23:36:04
Messages: 201
Location: intorsura-buzaului: brasov
IP:
Offline

sunt incepator in ale plantelor si ma scuz in ca o data. ce sa fac daca pana acum mi-a placut plasticul?? ( adica nu stiam ce rol au plantele ca daca stiam pana acum eram si eu ca voi)

o mica intrebare: am riciia pe suprafata apei aproximativ jumatate din lungimea acvariului care este de aproximativ 40 cm. este bine sa fie asa multa??

am gasit topicul unde se vorbeste despre ea numai ca acolo este despre amenajarea ei care este destul de dificila. mai bine java moss dupa cate am inteles eu.

mesaj pentru europa si nu numai
Redknee
Member

Joined: 12/11/2009 11:09:27
Messages: 172
Location: Cluj-Napoca
IP:
Offline

Iti cam ia din lumina, fa un covor din ea, arata bine, nue foarte greu si mai eliberezi din suprafata.

Nu mananc din palma indiferent de meniu Si mai stiu ca un vanator de succes ajunge prada-n pustiu
sece4u20
Member
[Avatar]

Joined: 27/02/2010 23:36:04
Messages: 201
Location: intorsura-buzaului: brasov
IP:
Offline

daca este numai lumina nu este problema. lumina este in spatele acvariu jos la baza !!! stiu ca suna aiurea dar e cam lung tubul si pe post de capac am un geam, insa exremitatiile tubului aproximativ 10 cm lumineaza acvariu din laterale. treaba este ca am si un autocolant pe spatele acvariului deci lumina este un pic difuza ( precizez ca autocolantul este albastru si lumina razbate suficient zic eu )