[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Neoni. Sfaturi pt acvariul meu  XML
Forum Index » Characidae
Author Message
zyku83
Member
[Avatar]

Joined: 06/02/2010 16:27:00
Messages: 199
Location: Cluj Napoca
IP:
Offline

Salutare tuturor si bine v-am gasit!
Sa incep cu inceputul: ieri in timp ce eram la cumparaturi am vazut un acvariu care m-a pus pe ganduri si m-a cucerit din secunda 2. L-am cumparat fara sa imi pese unde o sa-l pun ca imi placea prea tare. Am scos o parte din mobila aseara sa-i fac loc, am fost la o balastiera dupa ceva pietris sa pun pe fund si azi-noapte la 2 era gata instalat cu apa si substrat. Azi am achizitionat 2 incalzitoare cu termostat un filtru si 10 neoni. Tin sa precizez ca sunt incepator adica de ieri, am mai avut pesti in copilarie si detin ceva informatii de baza. Am niste intrebari pt voi si anume:
- ce temperatura trebuie sa aiba apa pt acesti neoni?
- ce duritate si ph si unde gasesc ceva sa masoare aceste proprietati?
- acvariul este destul de mare cati litri nu stiu ca l-am umplut cu furtunul as vrea sa mai pun inca vre-o 20 de neoni si inca o specie de pesti dar nu stiu ce anume si sa aiba aceleasi nevoi de temperatura ph etc
Inca ceva fara sa citesc pe cutie am cumparat o hrana TetraPrimaDiscus care doar acum am vazut ca e adresata altor pesti, se pot hranii neonii cu ea macar pana luni cand pot sa cumpar alta?
Cam atat deocam data, o sa va mai strezez eu cu intrebari , o sa atasez o poza cu acvariul (este 100% identic cu cel din poza) sa imi spuneti ce pesti se potrivesc plante, cum sa-l decorez etc. Orice sugestie este bine venita!
Cele bune tuturor!
[Thumb - acvarii_07_1227213569.jpg]

This message was edited 1 time. Last update was at 06/02/2010 16:46:54

ando_salajan
Junior member