[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
salutari din arad  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
olinno
Member

IP:

in primu rand vreau sa va salut pe toti!

am dat de acest forum mai bine de vreo 2 sapt, dar numa acuma am avut timp sa postez si aici . cat despre mine... ma numesc oliver, am 19 ani, si practic acest hobby mai bine de 10 ani insa acuma am inceput sa citesc mai mult despre pesti plante si tot ce apartine de acvariu... cred ca sunt si eu un incepator .

Am un acvariu juwel, 60x40x30, 60L brut.Filtru juwel, incalzitor juwel din kit. neon 2x15W silvania daylight si un power-glo care urmeaza sa fie shimbat. substrat pietris de la balastiera ) ... stiu trebuie schimbat Am 4 scalari (5-6cm), 2 gurami si un angistrus (stiu ca ii suprapopulat, urmeaza sa le vand cateva din ei, daca nu toti si iau alteceva . Despre plante: 1x valisneria spiralis, cabomba, anubias nana, java moss, Lilaeopsis brasiliensis( deaocamdata nu prea cresta... m-am dat seama de ce, pana acuma aveam numa un neon, acuma am 2, si urmeaza sa achizitionez probabil o bomba CO2, decamdata nu-mi permite bugetu butelie ) Eleocharis vivipara, si inva o planta la care nu stiu numele.

asa arata momentan acvariul meu
image

deja asi cere ajutorul vostru... am probleme cu algele... am facut si cateva poze ca sa vedeti despre ce ar fi vorba, nenorocitu ala de angistrus in afara de planta nu mananca nici un fel de alge de care am... :hammer:

nr1.
image

nr2.
image

nr3.

image

nr4.
image

a... si am uitat sa scriu, fertilizanti: Tetra: PlantaMin (dupa cum am inteles ii ca apa de ploaie, o sa trec la jbl, numai in arad nu se gaseste deloc, numa daca comand) Tetra Easy Balance, Si Tetra Algumin dar nu prea isi vad effectu...