Author |
Message |
AllViruS
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 03/08/2012 18:49:47
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
AllViruS
Junior member
IP:
|
am un acvariu dreptunghi cam de 75 L si am cumparat 4 speci de pesti,( 4 scalari 2 neon 2 sanitari un xifo si cred ca un moli negru cred nu sunt sigur ce peste este iam cumparat asa aratand u degetul pe acvariile acelea si vreau pe acela etc. deci vreau sa stiu daca sunt compatibili in acvariul meu toti acesti pesti daca e suficent de mare acvariul am pus 4 speci de plante le dau mancare de 3 ori pe zi de 2 ori fulgi si o data pureci de balta oxigenarea si curatatorul acela de apa merge non stop cam la 65 -70% din capacitate, ce ar trebui sa mai fac sa stiu ca sunt in siguranta sa sa nu le lipseasca ceva, am sa mai revin si cu alte intrebari.(sunt incepator) Va multumesc!!!
|
|
 |
flash gordon
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 04/08/2012 01:25:52
|
flash gordon
Member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/a4ee59dd868ba016ed2de90d330acb6a.jpg)
IP:
|
AllViruS wrote:am un acvariu dreptunghi cam de 75 L si am cumparat 4 speci de pesti,( 4 scalari 2 neon 2 sanitari un xifo si cred ca un moli negru cred nu sunt sigur ce peste este iam cumparat asa aratand u degetul pe acvariile acelea si vreau pe acela etc. deci vreau sa stiu daca sunt compatibili in acvariul meu toti acesti pesti daca e suficent de mare acvariul am pus 4 speci de plante le dau mancare de 3 ori pe zi de 2 ori fulgi si o data pureci de balta oxigenarea si curatatorul acela de apa merge non stop cam la 65 -70% din capacitate, ce ar trebui sa mai fac sa stiu ca sunt in siguranta sa sa nu le lipseasca ceva, am sa mai revin si cu alte intrebari.(sunt incepator) Va multumesc!!!